1888 M

عطر ادکلن مردانه 1888 کازاموراتی (زرژف)

1,050,000تومان2,850,000تومان
945,000تومان2,565,000تومان

عجله کن! 4 نفر این محصول رو به سبدخرید خودشون اضافه کردن.
  عجله کنید! پایان فروش در:
  ... نفر در حال مشاهده این محصول هستند.

  اشتراک گذاری
پرداخت ایمن تضمین شدهTrust

توضیحات

عطر ادکلن مردانه 1888

1888 توسط Xerjoff عطری است گلی کهربا برای زنان و مردان. در سال 1888 در سال 2013 به بازار عرضه شد. نت های ابتدایی گل میخک، فلفل، گشنیز و زعفران هستند. نت های میانی یلانگ یلانگ، نرولی و رز هستند. رایحه پایه عنبر، چوب صندل، توس و نعناع هندی است.

  • ابعاد بسته بندی: 3.0 اینچ L x 3.0 اینچ W x 5.7 اینچ H
  • وزن بسته بندی مورد: 3.4 اونس
  • نوع محصول: زیبایی
  • کشور مبدا: ایتالیا

توضیحات تکمیلی

Attributes (debug: ID & slug)

Taxonomy ID Slug Label Values (slug → name)
23pa_جنسیتجنسیت%d9%85%d8%b1%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%87 → مردانه
29pa_سایزحجم100-%d9%85%db%8c%d9%84 → 100ML, 35-%d9%85%db%8c%d9%84 → 35ML, 55-%d9%85%db%8c%d9%84 → 55ML
24pa_رایحهرایحه%da%af%d8%b1%d9%85 → گرم
32pa_top-notesرایحه ابتدایی%d8%b2%d8%b9%d9%81%d8%b1%d8%a7%d9%86 → زعفران, %d9%81%d9%84%d9%81%d9%84 → فلفل, %da%af%d8%b4%d9%86%db%8c%d8%b2 → گشنیز, %da%af%d9%84-%d8%b5%d8%af%d8%aa%d9%88%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c → گل صدتومانی
34pa_middle-notesرایحه میانی%d8%a8%d9%87%d8%a7%d8%b1%d9%86%d8%a7%d8%b1%d9%86%d8%ac → بهارنارنج, %d8%b1%d8%b2 → رز, %da%af%d9%84-%db%8c%d9%84%d8%a7%d9%86%da%af → گل یلانگ
33pa_base-notesرایحه پایدار%d8%aa%d9%88%d8%b3 → توس, %da%86%d9%88%d8%a8-%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%84-%d8%b3%d9%81%db%8c%d8%af → چوب صندل سفید, %da%a9%d9%87%d8%b1%d8%a8%d8%a7 → کهربا, %d9%86%d8%b9%d9%86%d8%a7%d8%b9-%d9%87%d9%86%d8%af%db%8c → نعناع هندی
28pa_olfactory-groupsگروه بویایی%d8%a7%d8%af%d9%88%db%8c%d9%87-%d8%a7%db%8c-%da%af%d9%84%db%8c → ادویه ای گلی
Tip: اگر می‌خواهی یک ویژگی خاص را حذف کنی، از شناسه (Taxonomy ID) و/یا slug بالا استفاده کن.
وزن نامعلوم
جنسیت

حجم

100ML, 35ML, 55ML

رایحه

رایحه ابتدایی

, , ,

رایحه میانی

, ,

رایحه پایدار

, , ,

گروه بویایی

سبد خرید
علاقه‌مندی
آخرین مشاهدات
مقایسه محصولات (0 محصولات)
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
دسته بندی ها